knäppt

Kund sa såhär:
"Helt otroligt att ett företag som detta inte säljer filtrar separat!"
jag ba, eeh va? Vad är filtrar för något?
Hon sa: Jaa kaffefilter, att man inte kan köpa bara ett kaffefilter!
Jag titta på henne som om hon vore heelt dum i huvet.

en annan kund kom till mig och sa att han fått betala för mkt för en vara, han sa att den skulle kosta 67 kronor och att den gick in för 109. Då sa jag, nej det kan inte stämma för vi har inga varor som kostar 67.

Då skulle han gå iväg och hämta skylten, sen kommer han tillbaks, jag slår in artikelnummret och jämför det med varan. Jag sa, ja men det här är inte samma vara, MEN dom har kanske hängt fel på varan eller så, så jag fixar så du får mellanskillnaden tillbaka ändå.
Sen säger han, TACK FÖR ATT DU HAR ÖDSLAT MIN TID!! Ja ba öh aah VARSEGOD! ursäkta att jag hjälpte dej?

Folk är så fruktansvärt ouppfostrade! Vill meddela er att fint folk tackar alltid för allting, på ett trevligt sätt förstås, inte som den här gubben.

När jag har kunder i min kassa brukar jag vanligen säga tack ungefär 3-4 gånger, jaa kan bli lite tjatigt men det är så man ska bete sig.


Sådana här säljer vi, dock inte styckvis haaha..

Love/The store ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0